Busexcursie naar Gardenista Landgoed Ophemert

‘Onze permanente missie is het groener maken van Nederland’

Met trots presenteert KMTP / Groei & Bloei het nieuwe jaarlijkse buitenevent Gardenista! Van 15 tot en met 19 mei 2019 wordt het landgoed Ophemert de plek waar je alles kunt vinden omtrent groen en groenbeleving. Gardenista is (g)een tuinbeurs. (G)een tuinevenement. En tegelijk veel meer dan dat. Het is een bijzondere samensmelting van de groene wereld met amusement en gastronomie. Naast groenexperts, heerlijke gastronomie onder andere uit de eigen moestuin, bloemschikkunst en amusement is het een plek waar je inspiratie kunt opdoen voor je eigen tuin en advies kunt inwinnen over een eigen tuinontwerp of tuinvraag.

Gedurende vijf bijzonder groene dagen worden jong en oud op actieve wijze geïnspireerd met wat je met groen kunt doen. Het programma wordt de komende maanden vormgegeven. Het wordt een afwisselend programma met voor ieder wat wils. Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? Volg ons via onze Facebookpagina, LinkedIn, Instagram en YouTube. Het is geen beurs, geen fair, geen braderie of de zoveelste plantjesmarkt… Het is een bijzondere samensmelting van de groene wereld met amusement en gastronomie. Dit is wat wij Gardenista noemen.

En wij gaan er naar toe.

Omdat onze afdeling van Groei & Bloei dit jaar mag vieren dat we 120 jaar bestaan vonden wij het tijd voor een feestje. En dat feestje wordt een uitje naar Gardenista.

We vertrekken op zaterdag 18 mei om 9.00 uur per bus naar kasteel Ophemert. Op het landgoed rondom het kasteel vind Gardenista plaats. Rond 10.30 uur komen we daar aan waarna u de hele dag kunt genieten van alles wat daar staat te gebeuren. Om 16.00 uur stappen we weer op de bus die ons terug naar Helmond brengt waar we rond 17.30 uur weer arriveren. Vertrek en aankomst is bij Zwembad de Wissen aan de Keizerin Marialaan in Helmond.

Om het feestje compleet te maken mag u als lid van onze afdeling, samen met uw inwonende gezinsleden, gratis met de bus mee naar Gardenista! Het enige dat u betaalt is de entree die voor leden slechts € 9,50 is. En wil uw zus, uw zwager, de buurvrouw of een andere bekende mee dan kan dit natuurlijk ook. Alleen zijn daarvoor de kosten hoger en betalen zij dan € 25,- (vervoer en entree). Dit omdat zij geen ledenkorting voor de entree en de bus krijgen.

Als dit geen mooi voordeel van uw lidmaatschap is!!!

Omdat wij nu reeds de bus moeten vastleggen en de toegangskaarten moeten kopen vragen wij u zo spoedig mogelijk in te schrijven voor deze dagtrip, uiterlijk 28 februari a.s. SVP de kosten voor de excursie bij aanmelding overmaken naar bankrekeningnummer NL86 RABO 0317 2056 76 ten name van K.M.T.P. afdeling Helmond e.o. onder vermelding van “Gardenista”.