Helmond

Lezing “Eetbare Bloemen” door Frans en Greet Beijerling

Dinsdag 16 april kunt u om 20.00 uur in Bibliotheek Dommeldal, Dorpsstraat 113 in Mierlo de lezing “Eetbare Bloemen” door Frans Beijerling bijwonen.
Behalve mooi om te zien zijn diverse bloemen ook geschikt om creatief te gebruiken en bijvoorbeeld een toastje met salade extra mee aan te kleden. Ook in de betere restaurants zie je meer en meer dat eetbare bloemen bij de lunch of diner gebruikt worden en dat ze nog lekker zijn ook!
Dhr. en Mw. Beijerling vertellen u deze avond welke soort bloemen geschikt zijn om te eten, hoe u ze eventueel zelf kunt kweken en aan welke eisen de bloemen moeten voldoen. Omdat er ook een proeverijtje is willen we graag weten hoeveel mensen er komen en vragen we u om zich voor 3 april op te geven als u deze avond wilt bijwonen en een mail te sturen naar info@helmond.groei.nl o.v.v. “Eetbare bloemen”. Entree voor deze avond is € 3,- voor leden van Groei & Bloei en de bibliotheek. Niet-leden betalen € 5,-. Dit is incl. koffie/thee.